MEET the SWEATIEST HACKER of Rust - e-gamers.tv

MEET the SWEATIEST HACKER of Rust

PrinceVidz
Views: 14928
Like: 1675
Checkout Howl for a free $0.50 to bet using code “Prince”, you can also open a Free Rust Case and win up to $700 Daily!

For Business Inquiries: princevidzbusiness@gmail.com

Todays video is a solo gameplay in the game of rust, this is me playing the game in survival mode. Unfortunatly i encounter a sweaty cheating hacker that tries to make my gameplay impossible. Watch till the end of the video.

Support PrinceVidz

PATREON –

————————————————-
Social Media

WEBSITE –

STREAM –

YOUTUBE DISCORD –

INSTAGRAM –

TWITTER –

223 Comments

  1. I could tell you havent played in a minute when you tried to put the groceries in the tc 🙂 lol. keep up the great work!

  2. Reminds me of FP small US this wipe. There was a hacker that flew onto a base he was raiding after i took his mini to the roof. The hacker base had like triple stone walls and 50 auto turrets. He was going around offline raiding everything for a few nights straight until he got banned.

  3. have years looking ur videos i like it a lot when new base designs

  4. 😂i love you men are you turky ? im persiam .

  5. Finally a new princevidz video! Been a long timw bud!

  6. the legend moment is 8:35 hahaha xd nice vds keep it up, like to watch your videos!

  7. What i dont get is…. you have to buy the game on every new account… and it aint super cheap… why would you waste your money like that, to be able to cheat… like.. go play the fcking sims…

  8. what a funny video XD China No. 0 hhahahaha good Job Dude

  9. A French streamer (Moman) CS always cry China number one <3, and created a real buzz, we say China china China numbers one

  10. there is something uniquely satisfying about that base owners shotgun trap taking out his own TC, lol. Cheers Prince, much love!

  11. I was the kick soppa guy and u have been my fav youtuber for 7 months now haha made my week

    I was the kick soppa guy and u have been my fav youtuber for 7 months now haha made my week

  12. I miss jordan rants I hope is ok and safe 🙁

  13. 8:35 Amına soktuğumunun saffdasdfxfdadsdfafss adamın hak ettiği tek söz heralde 😀

  14. Looks like he was moving bases had a inventory of boxes doors and locks

  15. CHINA NUMBER 1!!! CHINA NUMBER 1!!! CHINA NUMBER 1!!! CHINA NUMBER 1!!!

  16. Before I played this i had a big penis, two girlfriends and a lot of will to live. None of these things have changed, so I have no idea if this game is good.

  17. Rust anti cheat is a joke need to start doing permanent hardware bans and ban vpns

  18. I don't know why facepunch don't remove cheaters base if they remove the base most of the hackers are going to give up also many groups also abuse this shit because they know they are not going to get banned or going to get their base remove from the server thats why there are so many cheaters in rust

  19. Base build by cheaters always has lots of exploitable parts, and also crap as well.

  20. The Russian kid was begging for help

  21. Abi ilk defa türkçe küfür ettiğini duydum devamını bekleriz

  22. The guy with the car sad what next blat what are you gonna do?

  23. china is a shithole. these chinese hackers won't have any electricity to play the game in 5 years time. if they are allowed to play at all

  24. Damn I know a techman hes a pice of shit who offline me then whined about being solo but was in a 3 man

  25. Yesss the revengeee…
    Btw i saw it all in chat at the day in facepunch servers… xd

  26. PriceVidz “Typically Asians”
    Also him Thinks about being cancelled
    Him again “joking joking”

  27. All the admins are nerding out on new world.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *